Претражи овај блог

30. октобар 2013.

PESMICE O PROLEĆU


TRI PROLEĆNA CVETA
Dobro jutro, dobar dan
prolećni sam cvetić ran
Poznaje me svaka baba
ja sam bela VISIBABA
Dobro jutro, dobar dan
prolećni sam cvetić ran
Meni leti vaša ručica
to sam ja - LJUBIČICA
Dobro jutro, dobar dan
prolećni sam cvetić ran
Proleće je došlo sada
a sa njim i ja - BELA RADA


BUBICE
Kod bubice dangubice
stigle gošće neradnice
Kako koja s' neba pala
za igru je samo znala
U krug stala buba mala
dangubice prebrojala
Ne znam tačno šta joj bi
samo reče "Žmuriš ti"


LJUBAZNI MASLAČAK
Doletela gladna pčela,
maslačku na glavu sela
Maslačak se malo sredi
pa joj reče "Niže sedi!
Nema smisla, nije red
da mi s' glave kradeš med.
Ipak probaj ovaj put,
najslađi sam kad sam žut"


PROLEĆNI RAZGOVORI
Pitala sam visibabu
"Što pognute glave stojiš?
Zar si tužna, stidiš li se,
možda se ti nekog bojiš?"
"Ne bojim se, tužna nisam,
nemam zašto da se stidim,
nestrpljivo isčekujem
da u travi nekog vidim."
"Slušaj, slušaj, tamo gledaj,
to razgrće neko travu,
laticu sam ugledala
 ljubičastu, nežno plavu"
"Sigurno se probudila
moja sestra naslednica,
tek što nije procvetala
mirisava ljubičica"
"Čuj zveckanje praporaca!
Iz daleka zvon se čuje.
Zvončiće đurđevak broji
i sprema se da putuje"




















 

Нема коментара:

Постави коментар